Powiatowy Lekarz Weterynarii...
Zobacz Więcej
Główny Księgowy
mgr Marek Bejnarowicz
e-mail: m.bejnarowicz@piw-tarnow.pl
telefon: 014 628 60 90 w. 124, kom. 537065935
Pracownicy:
Zastępca Głównego Księgowego
mgr Anna Ostrowska-Kulas
e-mail: a.ostrowska@piw-tarnow.pl
telefon: 014 628 60 90 w. 124, kom. 696065105
Specjalista ds. finansowo-księgowych
Romana Stawarska-Chrupek
e-mail: r.stawarska@piw-tarnow.pl
telefon: 014 628 60 90 w. 120
Specjalista ds. finansowo-księgowych
mgr Sylwia Szczupak-Jurek
e-mail: s.szczupak@piw-tarnow.pl
telefon: 014 628 60 90 w. 120
Do zadańzespołu do spraw finansowo – księgowych należy:
1) przestrzeganie obowiązujących przepisów zawartych w ustawie o finansach publicznych i w ustawie o rachunkowości;
2) opracowywanie materiałów kalkulacyjnych do projektu planu finansowego Inspektoratu;
3) ustalanie i rozliczanie przyznanych dotacji celowych;
4) opracowanie i realizacja planów finansowych Inspektoratu w zakresie zatrudnienia, środków budżetowych, funduszy specjalnych, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;
5) kontrola racjonalnego wykorzystania środków rzeczowych i finansowych oraz prowadzenie rachunków bankowych;
6) terminowe realizowanie bieżących płatności i zobowiązań;
7) kontrola i analiza realizacji dochodów i wydatków budżetowych;
8) prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych;
9) sporządzania sprawozdań finansowych oraz okresowych analiz wykonania dochodów i wydatków;
10) prowadzenie dokumentacji z egzekucji i windykacji dochodów budżetowych;
11) prowadzenie dokumentacji w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych;
12) sporządzanie list płac, naliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, rodzinnych i pielęgnacyjnych oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
13) potrącanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz zaliczek na podatek dochodowy pracowników, zleceniobiorców oraz prowadzenie obowiązującej dokumentacji;
14) prowadzenie spraw kadrowych oraz akt osobowych pracowników Inspektoratu, ewidencji urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych, uposażeń i innych spraw pracowniczych;
15) prowadzenie spraw z zakresu zakładowego funduszu socjalnego;
16) opracowywanie analiz ekonomicznych;
17) prowadzenie ewidencji ilościowo - wartościowej środków trwałych, naliczanie bieżących odpisów amortyzacyjnych i umorzeniowych;
18) prowadzenie dokumentacji zaopatrzeniowo-rozliczeniowej bloków mandatowych;
19) prowadzenie obsługi kasowej;
20) prowadzenie spraw dotyczących modernizacji i remontów obiektów Inspektoratu;
21) administrowanie zasobami archiwalnymi Inspektoratu.